Veelgestelde vragen
Op deze pagina zijn veelgestelde vragen te vinden. Is je vraag nog niet opgelost? Neem dan even contact met ons op.
Hoe lang van te voren moet ik een bestelling plaatsen?
Maaltijden > Voor 10:00 uur ‘s ochtends besteld = zelfde dag ophalen.
gourmet- en barbecue vlees > 1 dag van te voren.
Tapas > minimaal 2 werkdagen van te voren.
LET OP!! Op te halen tussen:
- 16:30 en 18:00 (maandag t/m vrijdag)
- 15:00 en 16:00 (zaterdag)
Geef bij het afrekenen duidelijk aan wanneer en hoe laat je je bestelling af komt halen.
Hoe warm ik mijn maaltijd op in de oven?
De maaltijden kunnen gemakkelijk in de oven opgewarmd worden. Er zijn 2 methodes om dit te doen:
kort: Verwarm de oven voor op 175 graden. Plaats het maaltijdje in de oven voor ongeveer 15-20 minuten.
lang (aan te bevelen): Verwarm de oven voor op 100 graden. Plaats het maaltijdje in de oven voor ongeveer 45 – 60 minuten. Deze methode is de meest veilige manier, omdat het niet uit maakt als het maaltijdje langer in de oven staat.
Hoe warm ik mijn maaltijd op in de magnetron?
De maaltijden kunnen gemakkelijk in de magnetron opgewarmd worden. Het is belangrijk om een paar gaatjes te prikken in het folie. De tijd dat de maaltijd in de magnetron moet staan hangt af van het soort eten en de hoeveelheid. Begin met een paar minuutjes en voel vervolgens aan de onderkant van de maaltijd of het warm is. De onderkant moet in zijn geheel warm zijn.
Hoe bestel ik online?
Je kunt gemakkelijk je bestelling online plaatsen door de gewenste artikelen in je winkelwagentje te plaatsen en vervolgens af te rekenen. Zijn er onduidelijkheden? Neem dan even contact met ons op. Vul bij het afrekenen duidelijk in wanneer en rond welk tijdstip jij je bestelling af wilt komen halen. Zo zorgen wij ervoor dat alles klaar ligt.
Bezorgen jullie ook?
Nee, wij bezorgen niet. Je kunt je bestelling dagelijks in de winkel ophalen. Geef bij het afrekenen duidelijk aan wanneer je je bestelling wilt komen ophalen, dan zorgen wij ervoor dat alles klaar staat.
Ik heb iets verkeerds besteld, wat nu?
Oeps, je hebt wat verkeerds besteld. Kan gebeuren. Neem even direct contact met ons op door te bellen naar 0413-472463. Zo zorgen we er samen voor dat het opgelost wordt.